Me & My WiFe!!

Me & My WiFe!!

Friday, February 4, 2011

SAM & DOL


Sam : kau nak buat apa dengan dawai penyangkut baju dalam kereta kau tue?

dol : manalah tau kot2 tertinggal kunci kerete bolehla aku gunkannya..

sam : aku suruh tengokkan barang dalam rumah aku, kenapa org boleh pecahh gak..

dol : manalah aku sedar aku sedang tgk tv umah ko..

sam : kenapa kau cakap minum susu segar boleh bawa maut?

dol : sbb smlm masa aku minum, lembu terajang aku nasib aku tak mati..'

sam : apsal ko marah dekat tokey kedai rm2 tue?

dol : sbb de tipu aku, aku beli 3 barang dia mntak rm 6 kata kedai tue rm 2..

sam : hantu bungkus!

dol : kat mana?

sam : kat kedai nasi campur, aku beli nasi dah habis, makcik tue kata ada orang da beli semua hantu betulllahh..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...