Me & My WiFe!!

Me & My WiFe!!

Thursday, February 3, 2011

ISLAM SATU DUNIA KENA TIPU -MESTI BACA (sumber:http://bahterawawasan.blogspot.com) part 1

Iblis merupakan musuh kepada Umat manusia semenjak beliau yang di laknat oleh ALLAh s.w.t akibat dari kesombongan beliau yang tidak mahu tunduk kepada Nabi Adam a.s. Bermula daripada sangka buruk Iblis terhadap penciptaan Nabi Adam sehinggalah akhirnya beliau yang menaruh dendam terhadap Umat Nabi Adam dan berjanji untuk menyesatkan Umat manusia ini sehinggalah ke hari kiamat. Inilah musuh-musuh ALLAH yang tak pernah putus asa untuk menyesatkan Umat manusia terutama Umat Islam dan di antaranya adalah Iblis, Syaitan dan jin, Dajjal dan kuncu-kuncunya yakni Yahudi dan Nasrani.'Sesungguhnya syaitan itu adalah musuh yang nyata bagimu, maka jadikanlah ia musuh(mu), karena sesungguhnya syaitan-syaitan itu hanya mengajak golongannya supaya mereka menjadi penghuni neraka yang menyala-nyala'.- Surah Al-Fathir ayat 6


Di dalam surah lain pula Allah s.w.t.berfirman yang bermaksud:
"Iblis menjawab: “Kerena Engkau telah menghukum aku tersesat, saya benar-benar akan menghalang mereka daripada mengikut jalan Engkau yang lurus.”
Kemudian saya akan mendatangi mereka dari arah hadapan dan dari belakang, dari kanan dan dari kiri mereka. Dan Engkau tidak akan dapati kebanyakan mereka bersyukur.”- Al-Araf ayat 16-17'Hai anak Adam! Janganlah sekali-kali kamu dapat ditipu oleh syaitan sebagaimana ia telah mengeluarkan kedua ibu-bapa (Adam dan Hawa) kamu dari syurga, ia menanggalkan keduanya pakaiannya untuk memperlihatkan kedua auratnya. Sesungguhnya ia dan pengikut-pengikutnya melihat kamu dari suatu tempat yang kamu tidak bisa melihat mereka. Sesungguhnya Kami telah menjadikan syaitan-syaitan itu pemimpin-pemimpin bagi orang-orang yang tidak beriman.' (Surah Al Araf, Ayat 27)

Pernahkah anda mendengar tentang The Last Pope, Pope Roman Peter II, Cantus, Benidictine Order? Di sini saya ingin berkongsi cerita daripada seorang pembaca blog rakan seperjuangan. Diharap dengan perkongsian ini sedikit sebanyak dapat membuka mata kita tentang apa yang sebenarnya sedang terjadi pada masa sekarang.


" 2 minggu lepas semasa saya di new york,terjadi satu peristiwa yang telah mem-brainwash-kan saya,cerita nyer macam ni….."

semasa saya dan pak cik bersiar2 di kota selepas singgah di sebuah kedai,pak cik telah tercicir barang yang dia beli,saya pulak tunggu dia dekat kereta dan terasa nak berak pulak..tak tahan giler,nak cari tandas tanya orang ada dekat situ,balon je la..gereja pun gereja la tumpang berak jer..
rupanyer gereja tu ada buat satu ceremony,ada orang pakai jubah dan topi segitiga,tengok air muka macam yahudi laknat jer…lantak ar.Bila sampai rumah pak cik aku, orang yang pakai jubah setan tu jadi jiran pulak..selang 2 rumah jer.2 minggu aku dah spy dan tegur org ni…takda apa2 pun hidup macam orang biasa jer..sampai la satu topik perbualan tu…

aku: saya ada nmpk pak cik kat gereja tu,tak nampak macam sembahyang,macam majlis konvo pulak..ada aper?
Bishop: oh! yang tu…memang mjlis konvo utk paderi baru..dorang yg jubah putih tu JESUIT PRIEST
aku: sapa tu bunyi macam best jer?good looking…macam educated jer

( jiran aku senyum sampai ke pipi,cam nk ketawa tapi x ketawa pun)
Bishop: hmmm…orang islam,1000 orang ulama baru bersamaan dengan seorang JESUIT PRIEST.
aku: pasal apa pulak?
Bishop : orang yg pandai, hebat yg ada name nyer di depan mereka professor,doktor dll..dengan kata2 yg hebat penuh ilmu dan fakta dan teori yg hebat2 tu ADALAH PERBUALAN HARIAN KAMI 700 THUN DAHULU…kemudian kami membuatkan bagaimane mahu hasilkan orang yg seperti professor,doktor dan mereka semua tu…

KEBIKAJSANAAN MEREKA TIDAK AKAN LARI DARI TUJUAN ILMU ITU KAMI HASILKAN…SELUAS MANA PUN IA BERKEMBANG IA SEBENARNYA DI BAWAH TUJUAN KAMI,CUMA MATA MEREKA MELIHAT IA BERUBAH-RUBAH




( bishop roman katolik tu sebenarnya seorang jiran saya yang memang ada link organisasi dengan gereja vatican dekat Rom.)Mungkin ada pembaca yang masih belum mengetahui apakah itu Jesuit. Jesuit adalah satu aliran keagamaan di dalam Gereja Roman Katolik ataupun disebut Gereja Rom... Aliran ni pada zahirnya menjalankan misi keagamaan atas nama Jesus dan Kristian tapi sebenarnya mempunyai agenda tertentu yang amat jahat lagi licik lebih lagi Jesuit adalah antara pembantu yang paling penting dan besar peranannya kepada Iblis Laknatullah dan rakan kongsinya Dajjal Laknatullah. Ini kerana Jesuit adalah antara elemen penting dalam membangunkan plan besar New World Order yang termasuk di dalamnya Freemasonry dan Zionis Antarabangsa.

aku; tapi kan…bukan ke universiti dan gereja tu berasingan,tak campur organisasi?…lg pun macammana pulak paderi2 ni bleh transfer ilmu..takda nampak pun paderi jadi lecturer dekat mana2 universiti dekat dunia ni…dekat kampung sy malaysia lg la xde…paderi kt malaysia kejanyer sembahyang jer kan…
Bishop ; masa pra-kemerdekaan wilayah2 jajahan eropah seperti kamu….pemimpin2 kamu yg memperjuangkan kemerdekaan tu telah BELAJAR DENGAN ORG YG KAMI AJARKAN.cuba kamu perhatikan cendekiawan,ahli falsafah,ilmuan yg NAMA MEREKA TERPAHAT DI DINDING2 SEKOLAH TU…apa yang guru2 kamu katakan pada wktu tu?

aku; apa ek…..yang saya ingat la dorang tu semua orang yg geliga kepala otak tak ingat dunia,dorang tu pengasas ilmu dan dorang tu jadi macam tu sebab wujud perasaan ingin tahu yg sangat mendalam dlm jiwa.
Bishop ; SAYA PASTI APA YG AWK CAKAP ITU MESTI TERCETAK DI BUKU2 TEKS SEKOLAH

aku; betul….mana pakcik tau ni?

(peh…dia wt lg kn,ktwa tp cm x ktwa)
Bishop ; pejuang kemerdekaan lah yang bawa nama mereka supaya di kenalkan kepada kanak2 lg supaya mereka mengagumi ANAK MURID KAMI
aku; kenapa gereja nak mereka respect dengan cendekiawan2 barat?… macam pak cik kan ahli gereja,kenapa tak bubuh nama pak cik jer kn senang..pak cik jugak yang glamour nti…
Bishop ; kami tidak mahu mereka tahu ilmu2 yang diajar dari sekolah hingga universiti tu adalah ilmu kami..KAMI REKA KEADAAN YG MENAMPAKKAN ILMU ITU MUNCUL SECARA SPONTAN.KAMI MAHU MEREKA RASA ILMU ITU SEOLAH-OLAH BUKAN DATANG DARI KEBIJAKSANAAN AGAMA.

aku; ish…betul jugak,masa saya sekolah dulu pun saya rasa seperti semua orang mampu kalau ada sifat ingin tahu..cikgu skolah yang ajar.
Bishop ; sifat ingin tahu itu sebenarnya tidak wujud dalam diri cendekiawan barat…KAMI YG RANCANG SUPAYA ANDA BERFIKIR SePERTI ITU..masakan manusia sedunia yang pelbagai kaum dan agama mahu belajar ilmu di universiti jika mereka tahu ia adalah perancangan gereja.

aku; bunyinya macam gereja ada kaitan dengan zaman penjajahan eropah ke atas seluruh dunia macam british,belanda,spanyol,prancis dll…betul ke?
Bishop ; BETUL….

(maaf..aku terpaksa rahsiakn nama bishop ni,sbab aku dah janji takkan bagitahu sapa2 kalau dia sudi cerita pada aku..utk keselamatan aku jugak….)
korang buleh ke tolong aku terjemah apa kata2 jiran aku tur..


Sebenarnya apa yang dicakapkan oleh Bishop itu adalah Protocol Of Zion No. 4 dan Protocol Of Zion No. 9

1 comment:

Suhaizal said...

sebenarnya kalau diteliti.. ini adalah penyebaran dakwah peringkat akhir golongan freemason ni..
memang banyak yang betul apa yang dikatakan.. tapi awas..dalam semua perkara tu terselit agenda sebenranya yang lagi tajam..
mereka mahu kita percaya.. dunia dalam gengaman mereka.. semua perkara yang berlaku adalah dalam percaturan mereka..seolah olah tuhan tu tak ujud.sebab mereka lah yang menjadikan apa yang ada hari ini..bukannya ketentuan tuhan. mereka nak kita takut dan panik..
sory lah kau freemason.. kau telah berhabis tenaga wang ringgit yang banyak hanya setakat dapat letakkan lambang kau saja dimerata tempat dunia.. tapi bila org sedar.. mereka buang dan hina lambang yang kau letak tu..tak berubah pun iman mereka.. kau cuma dapat membeli pemimpin kami yang bagang tu..tapi tidak rakyatnya..
kau tau janji tuhan bahawa imam mahadi akan muncul.. tapi kau tak dapat cari.. tunggulah kehancuran kau.. bendera hitam akan datang..dan semua perancangan bodoh kau tu akan hancur..insyaAllah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...