Me & My WiFe!!

Me & My WiFe!!

Saturday, February 26, 2011

CONTEST CERITA SERAM PALING SERAM BY RESTU ANAK TAMAN !

korang tengok blog aku penuh cerita seram kan ?? disebabkan aku nak memeriahkan lagi dengan cerita seram korang boleh join contest cerita seram ni .. cuma ceritakan cerita seram yang pernah korang alami atau orang lain alami yang pernah korang dengar .. cara nak join senang sahaja ...

Syarat-syarat :

1 .
WAJIB FOLLOW blog aku 
2. silakan letak banner yang aku edit xcantik mana 2 kat post korang dulu ok sebelum tulis ..
3 . sila letak blog aku di bloglist korang supaya korang senang tengok apa-apa pengumuman dari aku ..
4 . tajuk entry mestilah CONTEST CERITA SERAM PALING SERAM !!
5 . lepas dah siap 2 korang cerita la cerita paling seram yang pernah korang alami atau korang dengar .. be4 tulis 2 aku nak tekankan kat sini pasti kan korang letak banner kat atas dl ..
6 . nak tag kawan atau tak ikut suka hati korang la 
7 . tarik tutup contest ni ialah 30.3.2011 ..
8 . dah siap 2 sila la tinggalkan link korang kat comment aku ni .. so aku akan siasat la cerita korg 2 seram smpai bulu hidung aku gugur atau tidak .. jika nak letak gambar hantu sekali pun ok gak ..
9 . hadiahnya akan diberitahu kemudian .. 

so cepatla join kerana masa masih ada lagi !! .. korang boleh ajakla kawan-kawan korang join contest ni jugak.. !!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...