Me & My WiFe!!

Me & My WiFe!!

Thursday, February 10, 2011

BOSS..

Bos berkata kepada setiausahanya: Kita akan out-station selama seminggu, jadi aturkan semuanya.

Setiausaha menelefon suaminya : Bos dan saya akan out-station selama seminggu, jadi abang pandai-pandai jaga diri ya.

Suami menelefon buah hatinya : Yahoo… isteri saya akan out-station selama seminggu, jadi mari kita habiskan masa bersama-sama.

Buah hati menelefon anak murid tuisyennya : Saya kene out-station selama seminggu, jadi awak tak perlu dating untuk tuisyen…

Murid Tuisyen menelefon atukknya ; Atuk, semingg daya tak ada kelas sebab cikgu saya sibuk.. atuk datanglah sini kita boleh jalan2..

Atuk yang kaya raya menelefon setiausahanya : minggu nie saya nak abiskan masa dengan cucu saya jadi saya batalkan outstation..

Setiausaha menelefon suaminya : minggu nie bos ada kerja lain jadi out staion telah dibatalkan..

Suami menelefon buah hatinya : sayangg.. kita tak dapat nak habiskan masa bersama-sama sebab isteri saya telah batalkan outstationya..

Buah hati menelefon murid tuisyen : minggu nie kelas tuisyen bermula macam biasa..

Murid tuisyen menelefon atuknya : atul.. cikgu saya beritahu kena kelas macam biasa sorry.. saya tak dapat nak temankan atuk..

Atuk menelefon setiauasahanya : jangan risau minggu nie kita jadi pergi outstation jadi.. uruskan semuanya..

Wahahaha… dah la sampai sini je penat nk tulis lagi lahhh… 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...