Me & My WiFe!!

Me & My WiFe!!

Saturday, February 12, 2011

3 SAHABAT..


Abu bob dan pian adalah 3 orang kawan baik yang tinggal serumah di sebuah apartment di tingkat 60. satu petang setelah keluar bersiar-siar, mereka pulang kerumah dan melihat ramai orang berkerumun di depan lif. Rupa-rupanya lif tidak berfungsi.

Mereka membuat keputusan untuk memanjat tangga.

Abu : aku ada idea. Apa kata kita panjat tangga sambil bercerita, tapi kena cerita sedih sbb kalau cerita lucu nanti kita sesak nafas sbb gelak.mereka pun bersetuju dan mula memanjat tangga. Abu mula bercerita.

Abu : aku dulu masa kecil punya la sedih aku tinggal denagan nenek bla.. bla.. bla..

Punya la sedih cerita abu sampai meleleh air mata mereka bertiga sampai tak sedar mereka telah sampai tingkat 20. kudian bob pula mula bercerita.

Bob : sejarah hidup aku lagi sedih. Umur aku 5thn aku dah tak ada parent. Bla..bla.. bla..

Sekali lagi mereka bersedih punyalah lama bob bercerita sampai mereka tak sedar mereka dah pun sampai di tingkat 55 sambil panjat tangga ke tingkat 56, pian menyampuk.

Pian : ala cte korang tak sedih sangat cte aku nie lagi sedih.

Abu : ko ada sejarah sedih gak ke?

Bob : cte la wei kta tinggal 5 tingkat je lg nie..

Pian : aku sedih sebab… KUNCI RUMAH KITA AKU TERTINGGAL DALAM KETE.. HUUWAAAAA!!!!!!!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...